جایی برای به اشتراک گذاری تجربه های موفق و ناموفق کسب و کار ( مقالات ، پژوهش ها ، تجربیات ، نشست با حرفه ای ها)
Sed ultrices, urna vitae mattis placerat, quam velit tincidunt odio, vel consequat dolor leo a augue. Proin massa erat, mollis quis lacus eu, fringilla lacinia turpis. Aliquam sed aliquet sem. Donec sem felis, sollicitudin eget tortor id, dapibus bibendum lacus.
06.12.2013
Vel consequat dolor leo a augue. Proin massa erat, mollis quis lacus eu, fringilla lacinia turpis. Aliquam sed aliquet sem. Donec sem felis, sollicitudin eget tortor id, dapibus bibendum lacus.
06.12.2013
Sed ultrices, urna vitae mattis placerat, quam velit tincidunt odio, vel consequat dolor leo a augue. Proin massa erat, mollis quis lacus eu, fringilla lacinia turpis.
06.12.2013
در مدیریت استراتژیک، یکی از الگوهای اصلی استراتژی رقابتی “رهبری بازار” است. برخی شرکتها بهدلایل مختلف ـ از دسترسی به فناوری پیشرفتهی انحصاری گرفته تا شخصیت مدیران شرکت ـ تصمیم میگیرند که در جایگاه رهبری بازار قرار بگیرند.
بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف میشود که بوسیلهٔ آن افراد و گروهها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواستههای خود اقدام میکنند. برای روشن شدن این تعریف باید بدواً اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد.
Proin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit
Proin gravida nibh vel velit auctor aliquet. Aenean sollicitudin, lorem quis bibendum auctor, nisi elit consequat ipsum, nec sagittis sem nibh id elit. Duis sed odio sit amet nibh vulputate cursus a sit
ایران, تهران, انتهای بلوار آفریقا ،پلاک 147،مجتمع آدونیس